5 Aralık 2007 Çarşamba

pırıl pırıl bir yer burası şuanda..

izmir yağmuru daha az şıpırdıoyomuş ,bilmemek mumkün değil tabi bu kadar zaman sonra....
hiç dinlememişim..
gözünün önündeki be gardaşlık derler adama bizim evde ama öle..
ben çok bölündüm gardaşlık çok yerlere taşındım çok yerlere alıştım ..
ankarada benden izmirde hele bursa..bak ayıramıyorum bile öyle parçalar..tümden gelim ,tüme varım gardaşlık alla şükür..
ondan hiç sevmiyorum belkide otu b...ku,yağmuru,karı,rüzgarı dinlemeyi ,alışmayı , valiz hazırlamayı...
kolalı gömlekler çıkaramıorum artık valizimin içinden herbişey tıkış tıkış ,buruş kırış..
alışkanlık bölebişi yada bıkkınlık mı desem ..
seyahat öle bi karabasan olmuş hayatımda ..
kime gdersen git hep öff bu, bunu da koy ufff ya ..
erinenin çoçuğu olmazmış ...annem çok der bana..
sezeryan yapmasam doğmazdın da der doğamazmışım heralde..
ben yorulmaya ,üzülmeye şuan için dayanıklı değilim gardaş..
söle bana keklik bilir misin :=)çal öyleyse...
bukadar işte bu garibanın hayatı..
yağmurda sinsice hala iner izmire lakın ben bu sefer duyarım :)
evimdeyim ..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben keklik bilirim gardaslik....bu evde herkes bilir gardaslik,ankaranin soguk kis geceleri,sen yoksun bi kisi eksikse o ev artik yuva diildie buralarda.mesafeler az olsada özlem coktur kucucuk evde kısacik oda mesafelerinde özlerim seni beee.hayatimin her bi alaninda salonda okulda sokakta aklına neresı geliosa....

leibschmerzen dedi ki...

demek keklik nedir biliosun sende gardaşlık..3'lü koltuğun kül kedileri hektor ben poseidona ne dersin illaki afrodit dersen başım üstüne..seni her bi yerime zıkıştırırım gardaşlık..20/9 10 bira bilemedin lahmacun cin biberli hee bu arada 2 tane cacık..

Adsız dedi ki...

ben artık sana baska bi isim buldum biliosun senin adın artık andros güzeli.bu gece yaptıgım muhtesem göz makyajıyla daha bi guzel olmustun ama sildin neden çünkü kadir kıymet dostluk arkadaslık bilmeyen bi insan evladısın..

leibschmerzen dedi ki...

aslıhan adını yazsan ya insan evladı..göccekkte tekne diyorum ama batar die korkuyorum..beni manyak ettiniz seksenbikoldan..alman gülle takımı kaptanı konuşuyor gemi battı batıcak..kızartmalar nerde kaldı

Powered By Blogger