1 Aralık 2007 Cumartesi

tanju okan ...foçaaa

değişmez sonumuz
nedir ki sonumuz
toprak değil mi erkeni geçi ....
aldırma sen doldur be meyhaneci
koy koy koy ,koy koy koy doldur bak efkarlandım yine bu gece....
koy koy koy,koy koy koy dostlar gitmeden gizlice...

çok ülkeler gördüm çok diyarlar gezdim
öğrendim ağlemin sırrı nedir
dünyanın merkezi bu meyhanedir(koy koy koy..koy koy koy dostlar gitmeden gizlice...)

...
ölürsün dediler dün içirmediler..
sanki serhoş oldum bilmem neden
çıkmam tövbe bi daha meyhaneden
koy koy koy dostlar gitmeden gizlice...
dolldur kardeşim doldur ya..

çok güzel şarkı...
dosttlar gtmesin içelim onlarla..
hepinizi çok özlüyorum ankaranın karında ..
ankarayı nası özleyeceksem..
öyle benimlesiniz ..
koykoy koy...
öle bi soğuk benim kadar donuk benim kadar sevecen kimine göre ...
özlüyorum çok ...
soğukluğu sıcaklığı seni beni melisköyü ....yükseklisansı..enbigülümü ..en güzel evimizi kıvancımı seni...ganj'ımı hepinizi bi de cerenim var..bide begüşüm kütükgil illaki benim..
hepsi yaşandığı zamanda güzeldi hepiniz canımsınız tek tek ....sizi seviorum...
herzaman bu kadar sevecen olamam :)
bunu da göz önüne alın ayrıcaaaaa...
benim ankarada iki tane fok balığıııım daha var; kuşbokuyla bodur tavuk ,onlaradı hesaba katalım lakın seveyrum...
bu sevgi patlaması bünyeye yarın fazla gelmesin..:)
koy içelim yaaa:)
he oldu tamam peki evet..:)

2 yorum:

aslı dedi ki...

doldur be meyhaneci.. bi gidemedik ki şöle bi ocak başına koy koy koy diyelim.. seni düşünürm çıkmaz ismin aklımdan o derece..
yan odaya gidip napıoooon diesim gelir odalar boş.. tost yiyen kız gelir aklıma izmirde tunalı ne arasın.. çıkmazdayım kamil ankara bi yakın bi uzak..
özlediğim bişi var 20/9..

leibschmerzen dedi ki...

güzelbahçede ballı kaymak..kıtır çıtır ekmek..bı kıyıdan mis kokulu çay..
bide ağlayan ozan:D
cemre uyumuş..:D

seni beklerim öptüğün yerde ..belki bir akşam gelirsin diye..belki döneriz eski günlere..
şu piyango çıksın ankaradan ev almayan ..20/9
kalbim ege'de kaldı:D

Powered By Blogger