13 Aralık 2007 Perşembe

kül yutmaz

Ben yeşilaycı oldum..
ay oldum mu dedim yok gördüm gördüm yeşilaycı gördüm:)
heh..
Bu sıkıntılı:)hayat koşusunda(yok daa neler)bende böyle bir misyon yüklendim..
kimsiniz siz 200 küsür kişi sessiz okuyucu kitlem..beni siz varettiniz diyebileceğim siz nerelerdesiniz?
Otogar polis noktasında işkence gördü çocukluğum:)orda kirlettim ellerimi..
böle bi misyonda var..
ha haaaa..:)
(atakule yıkılsın yerine lunapark yapılsın):)
VaLLA seçicem bende şekerim zevk benim sefa illaki benim..allahaşkına hayat emeklilikte şekerim,3 tane güne girdim,evin işine gücüne zor yetişiyorum..
yeter canım köle miyim ben..
emekliyim emekli..
bu da bi misyon..
abi bizim fakültede geçmek zor kurtul burdan yatay dikey ne diolarsa yap bişiler..6 senedir burdayım olcak gb değil..
bu daaa. daaha bin tane ..

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger