26 Eylül 2010 Pazar

hay biin kunduz..

bu ara hizmet sektörüne karşı oldukça gerginim..
küçük bi şehirde yetişmenin yabancılığı belki..
iyi günler demek iyi akşamlar demek ne kadar zor..
akıl vermek ne kadar kolay..
Pideyi torbadan çıkar hamur olur diyo bana kız..
hıhı tamam diorum..
lan sen ne zaman orta okulu bitirdin..
her allahın günü ii günler die yanından geçtiğim için mi havan..
bıktım bu küçük kentli selamımdan..
bi de öküz olmayı deneyelim bakalım..yada içeri çekip azını yüzünü kırıcam ..
bam telime oturuyo..
bu gece taksiye bindik ..
'15 senedir bende ehliyet var bu izmirliler bilmio araba kullanmayı iki yağmur yağıyo ya şimdi bak gör kazaları bide kar yağsa biz paraya para demeyiz'
sanki 35 sene der gb az kassam benimde 15 sene oldu neyin havası bu ..
herkes ne çok bilio ..
beyaz türk gb yaşıycam artık ..
'vatandaş'olmaktan hiç bi fayda göremedim sinir sahibi oldum şimdi bunu denicem..
taksici anlatırken müzik açar mısınız falan dicem mecbur muyum ben seni dinlemeye ..(hala müziği açar mısınız diyorum öyle demicem müzik yok mu dicem öküz gb yekten )
neyin havası bu yani ..
15 senedir ehliyeti varmış ..
havan batsın..
delirdim galiba artık..
iyi de oldu ama sevmiyorum bu kasabalı insanı..
herkesle arkadaş herkesle kardeş

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger