17 Eylül 2010 Cuma

Caught A Lite Sneeze

http://fizy.com/#s/1m5oav

yıllarca karasal iklimde yaşayıp ruh çizelgesini stabil hale getirmeye çalıştıktan sonra bir deniz bir denizden esen rüzgar..
yeni güncellenmeler var ...
işte sonbahar..
oldukça memnunum izmirdeki sonbahardan ..kıştan..
yılllarca güneşin altına serilip yattıktan sonra..
demez mi insan keşke ya ayşeyi tanımasaydım ya da fatmayı..
ben diyorum keşke ankaranın buzunda bir fincan salep içmemiş olsaydım da izmirin sıcağındaki sodayla kendimi mutlu etseydim..
ya da tersi..
bende üstünde'soğuk içiniz 'ibaresi olanlardanım..
kafama göre asitli asitsiz ..
ferahlatır ,daraltır..
iklimleri tanıdıktan sonra..
ankarada sıcak , izmirde soğuk
olabilir mi?
isteğe bağlı kaça bölünebilirim..
kaçını toparlar eteğimin dibinde taşlarım..
kocaman bi lego bu içine girince ..
la lalalala..lalala laaa laaa ..
bilemedim

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger