25 Ocak 2008 Cuma

Lavcinert atkı

Koyu bir kahve..
camdan bakıyorum..
ankara karlı güzel bir ocak ayı,bereketli..
ayaklarımı karlar doldurmuştu bu gece..
ama şimdi sakın sıcak..
sabah sildiğim camlar akşam temizliğiyle gelen karlar mis kokan fincan..
fincanın içinden bir ses'ı am the winner':)
yudum yudum mideye..yanında az biraz nikotin..
camlardan gelen bir ses'Karlar düşeeerrr düşeeer düşeeer ağlaarımm'..
niye göç etmedi ki bu kuşlar hala bu soğukta cik cik..
bu kim ya kulağımda'gün ola harman ola'..
yaranı kaşııyıp kanatma..kolonyaası sür üf üf üfle o zaman okadar çok kaşınmaz..
du üfliiim istersen?
gerçekten bigün bu kuşlar camdan içeri gircekler..
kar benim gb onlarında gözünü alıyor heralde..
yahudi markası mı jakopz:)

-kutuları torbaya doldur ya heryer dağılıo böle,off yada neyse sen git yat ben hallederim..
-gardaş bi git laa.
-hemşerim hayrola nereye demek yok ama:)

*ben iş başvurusu için şeyettim
dergiye editör arıyoruz
he tamam
buyrun formu doldurun
benim okumam yazmam yok ki
ama biz editör...
öff tamam ver ver..:)
akla gelen çalıntı yiğit böznur
Hep Abidik Kubidik..az biraz Büyü Büyü..:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yoksun sen bu şehirde
Bu bankta oturdun mu hiç
Bu vitrine durup baktın mı
Şu ağacın yaprakları üzerinden
Sen de geçtin mi ki o küçük
Adımlarınla

Buradan sen geçeli çok olmuş belli
Yıkanmış kaldırımlar
Sen sigara almışsındır kesin
Gazete istediğim bu adamdan
Eline dokunmuş mudur ki
Bu bardaktan sen de içtin mi acaba
Varsın yıkasınlar, o dudaklarla
İçine çektin mi ve gerçekten
Başın döndü mü senin de

Şu posterde aradım gözlerini
Belki sen de takılmışsındır diye
Şu teyze ne tatlı gülüyor
Demişsindir eminim sen de
Eğer o anda bu kuş senin
De üzerini pisletmediyse
Aman şu köşede kayma
Gel tut elimden
Ama yoksun sen bu şehirde
Nereye gitsem sen varsın
Ve ardından sensizlik
Her köşe sonrası
Bu şehrin havası gibi soğuk
Ve ciğerlerimi acıtan içime girdikçe

EZGİ KÖKSAL DOĞAN

Powered By Blogger