19 Ocak 2008 Cumartesi

kemerönü kalebaskın..

önümdeki çitlerden bir atlasam diyor,bi atlasam atlayabilsem...
kalebaskın yapmama çok az adım kalacak
kotum yırtılır,üstüm başım kirlenir derdine ne zaman hangi zamanda düştüm
okadar aklım başımda mıydı benim dün bugün
atlamam lazım kaç zamandır yeniliyoruz..
bi şekilde anlatabilirim belki kotu alana ,atla diyor zaman
bilemiyorum
çitler uzun,ben kısa,kotta ince mevsime göre...
kalebaskında yapmam lazım biliyorum haklısın ama..
ya atlamak istemiyosam
kotta çitte bahanemse.
yok bunu hiç düşünmüyorum..
zaman bunu düşünme diyor..
gecelerdir günlerdir haftalardır aylardır yıllardır yeniliyorum..
atlamam lazım bunu biliyorum..diyor..
ömrüümüzüün son demi son baharıdır artık..
ya bi git sende kimsin ..
ingiltereye gitmeden önceki halim sonuçta..

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Powered By Blogger